درمان های چینی برای ESRD (مرحله نارسایی کلیه 5)
نوشته شده توسط : pkdcured.org

ESRD (مرحله نهایی بیماری کلیوی) نیز به عنوان مرحله 5 نارسایی کلیه شناخته شده است. این آخرین مرحله از بیماری کلیوی است، و ما معمولا آن را اورمی در چین است. هنگامی که شرایط توسعه به این مرحله، پیوند کلیه خواهد بود که آخرین انتخاب در بسیاری از کشورها. در اینجا شما توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های چینی برای ESRD.

روش های درمانی چینی می توانید انواع مختلفی از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا، حمام درمانی، داروهای گیاهی چینی خوراکی، دایره درمانی، انما گیاهی، طب سوزنی و فتیلهگذاری و غیره. در اینجا ما به حمام دارو برای مثال است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

داروهای گیاهی چینی با عملکرد اخراج سم خواهد شد به جوشانده decocted، و اضافه کردن آب به درجه ای که مردم می توانند حمام. هدف از حمام دارو است به لایروبی نصف النهار و از بین بردن مواد سمی در بدن از طریق عرق کردن و دفع ادرار می شود. شما توصیه می شود در مورد سایر درمان های چینی از فیلم ها یاد بگیرند.

این روش های درمانی چینی معمولا در کلینیک برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، در نتیجه کمک اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه. با این حال، هنگامی که شرایط توسعه ESRD، این امکان کمتر می شود. آنها انتظار می رود برای کمک به بیماران در مرحله 5 نارسایی کلیه جلوگیری از عوارض شدید تر ظاهر می شود و بهبود کیفیت زندگی اگر دیالیز شروع شده است.

این درمان های چینی برای ESRD هنوز هم این امکان را به کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه اگر بیماران آنها آغاز شده اند. چه تر است، برخی از موارد معمولا میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه، بیماری های خود ایمنی مانند جمله FSGS، نفریت لوپوس، نفروپاتی IgA، و غیره بنابراین بیماران ESRD در ناشی از آن بیماری اولیه ذکر شده در بالا به شدت توصیه می به در مورد درمان های چینی برای یادگیری ESRD. در صورت داشتن هر گونه سوال، به یاد داشته باشید که ما در اینجا در برابر این بیماری مبارزه همراه با شما.





:: بازدید از این مطلب : 831
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: